2010. március 18., csütörtök

Márciusi utazás 1.

Elindultam. Első napok: Naoshima sziget, majd Shikoku szigetén a Kagawa tartománybeli Takamatsu város illetve ahhoz közeli kisebb városok hires múzeumaikkal.

Nem tudtam megállni, shinkanzenre szálltam.
Méghozzá erre: Nozomi 1.






Az egyik leggyorsabb. 704.1 km-t tettünk meg vele 2 óra 54 perc alatt, azaz átlagsebessége kb 234 km/h volt. Maximális sebessége, amivel közlekedik 280-300 km/h. Szerettem, élveztem, azt hiszem, fene bánja a pénzt, hazafelé is valami ilyesmivel megyek. :)
Néhány kép pedig itt.

4 megjegyzés:

  1. Ájulat, hogy milyen gyönyörűek ezek a képek! Ezek a formák! Ezek a házak! Ezek a kertek! Köszi! Nem is tudom hányszor néztem végig... na és a vonat!

    VálaszTörlés
  2. Ha idod engedi Takamatsuban szallj fel a Kotoden vonatjara, es menj el a Kompira-sanra is! Erdekes shinto templom, es csak 2000 lepcsot kell megmaszni hozza :)

    VálaszTörlés
  3. igen, Kompira erdekes es fontos, de sajna nem fert bele a programba. :) helyette van most a proffal minden mas, templomok, szentelyek teahazak boven. tegnapi mese: Horyu-ji, Chugu-ji es Jiko-in. kepek hamarosan...

    VálaszTörlés