2010. február 10., szerda

Készenlét

Ma reggel egészen új élmény ért: visítva szirénázó tűzoltóautó haladt el mellettem. Ilyen meg ezidáig nem fordult elő, mióta itt vagyok! Sőt, szirénázó/villogó mentőautót is talán ha egyszer láttam... Elgondolkodtat, ez miért van?!

Ezek a képek persze nem erről az esetről szólnak, pusztán közelképek ez itteni szerv járműveiről. Az ok, amiért fotóztam őket, egyszerű: tetszettek. Olyan kis picik, kompaktak.

És a mai nap örömhíre: sikerült a japán vizsgám, nem is akárhogyan. 97%-os eredményre tettem szert. Tadaaaaaam... :) Úgyhogy most dolgozom az ügyön, járhassak áprilistól az intenzív kurzusra. Kemény menet lesz, mindennap reggel 9-től délután fél 1-ig, csütörtökönként pedig fél 3-ig. Dehát, mint tudjuk, mindennek ára van az életben.

6 megjegyzés:

  1. ez fura, ugyanabban a tokióban lakunk? én elég gyakran látok mentőt, alkalmanként rendőrt, és mintha már tűzoltót is láttam volna egyszer-kétszer...

    VálaszTörlés
  2. na jol van , igaz, en Yokohama-shi-ben lakom :)

    VálaszTörlés
  3. どうもうありがとう!!!
    (csak ne kene percekig keresgetni ezeket a karaktereket a billentyuzeten) :D

    VálaszTörlés
  4. huhúúú, gratulálok a vizsgádhoz, jó lesz vigyáznom, nemsokára lenyomsz!

    VálaszTörlés
  5. Hát ettől jódarabig nem kell tartanod, ne aggódj! :D

    VálaszTörlés